Visste ni detta?

- jag har någon idé för mig att osten ska vara över hela mackan. Alltså den ska täcka mackan och gör den inte det så delar jag ostskivan i så små bitar som behövs för att den ska täckas. Och inte nog med det, osten får helst inte sticka ut från mackan. Men det är idéer jag får för mig ibland bara, haha.
- jag kan skratta jättemycket bara av att någon annan skrattar. Skratt är ju så himla roligt ibland
- när jag har tråkigt kan jag sitta och bläddra igenom någons profil eller alla bilder på Facebook. Stalker? Nej men det är ju trevligt ibland.
- älskar Ica-reklamerna och ÖB-reklamerna. SÅ roliga!
- har inte växt ifrån att busringa. Ett nöje vi kan ha när vi tjejkompisar har en middag ihop eller liknande. Och jag tycker det är så roligt att vara den som driver med folk. Så nu vet ni, busringer det till er så kan det vara jag! ;)
- vill såååå ha ett badkar. Släcka ner i badrummet, tända massor av ljus, musik och skum, det är MYS! Saknar det!
- jag och min morfar är som bästa vänner. Vi har precis samma humor!
- många säger att jag pratar göteborgska.
- jag kan inte säga kött, utan säger kutt. Och har alltid blivit retad för det i familjen. Andra ord som jag säger "annorlunda" är: hövvet(huvudet) med lite överdriv från Elvira. Väder säger jag tydligen vaeder (alltså nu sitter ni och säger det högt för er själva säkert. Men svårt att skriva hur man säger ett ord så tro inte att jag inte kan prata nu) och tydligen säger jag åtta konstigt. Något som Olivia la märke till, haha.


Kommentarer
Olivia säger:

Hahah diggar dina ost mackor! Måste retas nångång med att ge dig ost macka på "fel" sätt ;)

Svar: pusssssss
bylindaa.blogg.se

2013-03-27 | 13:33:02
Bloggadress: http://nattstad.se/oliviagara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback