Mys

Haft en mysig dag även idag. Vad skönt det är att vara lite ledig från jobb och umgås med familjen. Idag kom äldsta bror och tjejen hit och åt lamm, potatisgratäng och mumsig efterrätt. Jag tog dock gårdagens kalkon eftersom jag inte gillar lamm. Eller ja lammrax som det så fint hette, men nä det där med lamm har aldrig tilltalat mig riktigt.

Vi hade det jätte mysigt med god mat, bra musik, massa prat och skratt. Precis som det ska vara! Och självklart massa retning, jag blir alltid retad av min familj, för ALLT verkligen men det bjuder jag på ;) dom är bäst!

Ni får ursäkta alla dessa spegelbilder/fjortisbilder, kalla det vad ni vill. Men imorgon dyker det ev upp lite nya fina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback