Flytta

Vad jag vill flytta hemifrån, har så mycket idéer. Har alltid velat ha en fondvägg med en svart/vit världskarta. Och nu har jag fått ännu mer inspiration när jag såg en som hade det. Så fint och häftigt med världskartan!
Sen vill jag ha mycket vitt, många fina ljusbehållare i lila och andra härliga färger. Mycket vitt och ljust och inredning så som krukor, tavlor osv i lite mer färg. Enkelt och stilrent gillar jag. Massa kuddar i sängen och sånt mysigt också.
Sen om jag skulle ha en inglasad altan eller balkong så har jag världens idé hur jag vill ha det. Men det är ju bara ifall.

Har inga direkta krav på min första lägenhet. Jag gör det till mitt och så som jag vill ha det istället.
Mycket text nu också så hejhå på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback