städtime

Japp, då var det städtime. Inte för att man städar varenda dag på jobbet redan men visst vi kör igång. Är faktiskt 2 helt olika saker. Att städa hemma är roligare. Jag har aldrig haft ont av att städa. Börjar man när man var 4 så borde det inte vara någon match ;) Kan städa i det värsta tänkbara ställen, behövs det göras så behövs det helt enkelt. Okej onödig information. Men ingen aning om vad jag ska skriva. Imorgon ska jag till Perstorp halva dagen i alla fall sen återgår jag till mitt vardagliga, Hogia.
 
Tjo och hej nu ska jag dra igång städningen här hemma.

2 senaste efter jobb.. Kolla tummen är uppåt, vad som var bra vet jag inte. Kanske att man är hemma och kan ta av sig jobbarkläderna och byta till slappis? Yeaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback