fem

Jag är minst i familjen och blir alltid mobbad av mina syskon, om ALLT, precis ALLT. Kärlek på hög nivå.
Jag kollar alltid i skåpsluckorna direkt efter jag ätit. Spelar ingen roll hur mätt jag än är. Är det sött går det alltid ner, right? ;)
Jag lyssnar alltid, alltid på musik. Dock inte på jobbet eftersom man får vara lite social. Men så fort jag kommer hem startas musik. Eller när jag går från jobbet osv osv.
Jag hatar när folk smaskar. Jag blir så äcklad. Och ibland när man sitter vid folk så kan man inte direkt "Sluta smaksa, äckel" så då sitter jag där och blir helt hyper, kan inte sitta still. Dock beror det på vem, vissa man kan såklart gnälla på.
Jag gråter inte så lätt. Speciellt om det är smärta, alltså ramlar/slår mig osv. Är rätt smärttålig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback