Beställer kamera

Sitter och ska beställa min kamera nu. Aaaaaah jag vill ha den men samtidigt inte bli reunerad. Jag dör vad dyrt det är med systemkameror. Och känner, nu när jag köper en så köper jag en som jag verkligen vill ha och är riktigt bra istället för att köpa en ny längre fram igen. Denna kommer jag nog alltid ha! Den är värd sitt pris och har läst om den väldigt mycket. GO fot it.
 
Byter upp mig från nikon till canon också.
En canon 650d kör vi på och köper även ett kit. Så jag får med väska, minneskort, en lins och en fjärrkontroll. Har ju allt detta men till Nikon så det är väl nackdelen att jag byter från Nikon till Canon.
 
fast nu tveka jag lite. jag kanske skippar kitet och enbart kör på kameran och köper det för sig? aaaah, svårt. Måste kolla mer. hej vad mycket problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback