yeahyeah

Hallåå.
Sitter med min goa mjukisdress i sängen och bara gottarrr. Sitter och skrattar för mig själv lite också, haha. Kollade just alla små klipp som jag och Elvira spelade in till Frida som är i USA. Haha så söta. Så kul att vi fått med våra diskussioner och bitchblickar till varandra som man trodde att den andra inte såg. (oops syns ju på kameran)
 
Annars så fortsätter jag kämpas med min förkylning. Halsen känns faktiskt lite bättre redan, YES! Får hoppas det håller i sig. Imorgon ska jag ju till Vännersborg och bada på badpalats, haha fan vad kul det ska bli! Åker direkt efter jobb så får packa med allt som ska med nu ikväll. Efter allt stim i vatten så kopplar vi av med "vuxenkväll" som innebär olika oljor för olika sorters behandlingar i bastu och relaxbad, fy vad gott. Hemma rätt sent imorgon så vi hörs på torsdag då. HAJ!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback