sovmorgon och mycket prat om badhus

ÅH så perfekt. Sitter i sängen med lite varm choklad och frukost. Jag är inte på jobbet än? Fick faktiskt mig en sovmorgon till 12 idag. Både positivt och negativt faktiskt. Kommer ju aldrig kunna somna ikväll. Varför gick jag inte upp tidigare då? Tänker jag med på nu i efterhand. Men jag ääälskar att sova och hur ofta har jag haft sovmorgon, typ aldrig hänt. Och var hemma strax efter 12 på kvällen igår, ingen röst kvar typ och speedad till max typ. Men jag borstade tänderna direkt och hoppa i säng. Kvällsmaten tog jag på McDonalds så var bara att lägga sig och sova. Var ju faktiskt huur trött som helst. All den energin man hade var typ överskottsenergi, haha.

Shit vad jobbiga alla tyckte att vi var. Fast, folk skrattade faktiskt en del åt oss. Så lite underhöll vi ju. Jag fick världens idé med sånna "ryggpuffar" eller vad man kallar det, ryggplattor som man spänner runt magen? Sånna spännde jag fast över typ hela mig. Hjälm är viktigt också, haha.
 
Sen fick vi en till grym idé Vi testar spänna fast Mathildas armar och ser hur långt hon kommer i vattnet, JA! haha det gick asbra! Såg ut som en död fisk typ.
 
Aja, riktigt rolig dag med underbara vänner. Nu måste jag fixa innan jag drar mig till jobbet. Tänkte jag kan komma lite tidigare och hjälpa till när jag ändå kom försent igår. smart!
hejhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback