Nystädad!

Inte nog med att jag städar hela dagarna på jobbet...
Idag när jag kom hem backade jag in bilen och satte igång med städning. Kan erkänna att jag gjorde detta för att inte somna, mest för att ha något att göra. Vaknade kl 4 inatt och kunde inte sova eftersom magen inte ville vara överens med mig, så var vaken enda tills jobbet satte igång. Trodde helt ärligt att jag skulle dö inatt, fyamej!

Har precis bakat morotsmuffins att ta med mig till jobbet imorgon eftersom kollegan fyller år! Så tänkte vi ska unna oss lite på kafferasten, mumma!

Nu ska jag hoppa in i en dusch för er som ville veta och sen blir det att kolla på "the following" och nana!
Den serien asså, ni som inte sett har ju missat något!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback