Gör det igen!

Sa inte jag att jag skulle upp tidigt? ... Nä tänkte väl det! Inte kommit mig upp än, får väl dra mig upp och äta frukost, magen kurrar ju för fullt! Men jag ooorkar verkligen inte, sover dåligt på nätterna och vaknar titt som tätt!
Är inte riktigt redo för jobb trots allt, hur ska jag orka upp kl 6 på morgonen? Jag som liksom kan ligga i sängen en hel dag ska tvinga mig upp, fy sjutton!
Aja, klaga!

Ska ta mig upp och göra lite vettigt! Ska hälsa på brorsan idag också!
Tjingeling!

För övrigt är denna äckliga sak i vårt hem, systers råtta! Råtta?!? Ja stor äcklig svans men okej, ansiktet är lite gulligt! Men aldrig att jag nuddar den! Vi är inte riktigt kompisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback