Toppen dag!

Dagen började bra med lång vila i sängen, drog mig riktigt länge idag!
Sedan träffade jag fina Matilda för en fika och massa prat. Evelina kom även och tjötade o fikade en stund, trevligt trevligt! :)
Ska få in en dag då jag ska hälsa på i lägenheten också, nu i veckan förhoppningsvis :)

Fick min fjärrutlösare idag också, himla roligt att ha den ju. Bra är den ju också! Fick helt plötsligt världens sug för fotografering igen. Har ju lagt det lite åt sidan för ett bra tag nu, alldeles för längesen jag var ute och riktigt fotade. Fick också en väldigt stor lust att köpa ett objektiv, men dom är ju så sjukt dyra. Helt galet vad tusenlappar man kan lägga på ett objektiv egentligen. Ett för 55 000 hade inte varit fel menar jag. Men är inte riktigt sådant proffs på fotografering så det behövs ett sådant. Men det är inte billigt med objektiv oavsett..
Men men, ska införskaffa mig ett bättre så småningom :)

Nu ska jag kolla på "pengarna på bordet" och sedan "ensam mamma söker" Japp, där har ni mig ikväll, i soffan med choklad och Ben & Jerrys

Bilder dyker upp imorgon, ha utkik om du är nyfiken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback