shopping


Bild 1/2- En tshirt med lite snygga detaljer på axlarna. Kommer att användas till jeans eller en kjol och nedstoppat i kjolen, snyggt smalt skärp, ett par leggins och snygga boots till det.
Bild 3- Gosiga tjocktröjor. En pastellgrön/mintgrön färgad tröja och en vit. Kan även detta ha till en kjol eller jeans.
Bild 4- En svart midjekjol. Kommer att användas till antingen någon festlig topp nedstoppat och ett matchande skärp, leggings och mina boots. Kan även ha en gosig stickad tröja över den (så det blir som om att jag har en klänning under) Älskar den där blandingen. Så söt outfit som även kan göras lite mer cool med enkla detaljer.
 
Ett skärp har även fått följa med men det får ni se i någon outfit någon dag.
kassa bilder men det dyker förhoppningsvis upp lite bättre när kläderna är på!
 
Nu ska jag sätta mig med mamma och brorsan i soffan en stund. Syster kommer även hit idag också :) Imorgon blir det jobb så säger godnatt nu, sovgott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback