i min brevlåda snart

en fjärrutlösare. På måndag förhoppningsvis ligger den i lådan. Har länge funderat på att klicka hem denna och igår äntligen i brist på att göra något fick jag tummen ur att äntligen göra det. Har ju funderat fram o tillbaka att egentligen införskaffa mig en bättre kamera men har lagt det lite åt sidan då det inte är något direkt prio 1. Ganska långt ner på prio egentligen så en fjärrutlösare fick jag unna mig så jag kan knäppa lite fina outfitbilder och annat kul.

Så blir förhoppningsvis lite roligare uppdatering snart, så småningom i alla fall ;)
Designen har jag länge funderat på att göra något åt också, men har ju helt glömt av allt det där pillandet och eftersom photoshop är på den andra datorn, min gamla eller ja gammal är den inte egentligen. Batteriet gick bara sönder på den och sen dess, si sådär 1-2 år sen så har jag inte fixat det. DÄR har jag en prio 1, införskaffa mig ett nytt batteri till den. Brorsan ska få hjälpa mig med det där också.

Fy vad jag tjötar, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback