Göteborg och jobb

Sitter på bussen in mot Göteborg, ska möta upp Elvira för lite shopping och säkert en fika på det också :)
Chefen ringde precis också, blir jobb imorgon och på fredag. På fredag hamnar jag på Perstorp, japp stället jag klagade så enormt mycket på en annan gång här på bloggen. Men nej, humöret är inte på topp när jag blir satt där. Inte mitt ställe helt enkelt, finns ju inget tråkigare att bara gå runt själv. Vill ju ha någon att tjöta med. Menmen är väl inte så mycket att be om. Vill ju jobba också. Dock fick jag en stor lust att söka nytt jobb. Eller jag ska göra det nästa vecka.

Och herrejösses vad min mage kurrar. Blir att köpa något att äta så fort jag kommer fram! Stoppar här och hoppas på att få med mig någon påse hem.
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback