Två

Resultatet från målningen blev helt ok! Inte överdrivt nöjd men jag ger det godkänt eftersom det var ett himla bra tag sen jag faktiskt målade lite seriöst.

Tomteskum kan man verkligen inte få nog av. Jag kan inte få nog av allt som innehåller socker! Provade även dumle delicatobollar, helt okej! Som sagt allt som är sött går ner ;)

Just det. Hade världens pizza sug förra veckan. Och nog räckte det inte med att jag tryckte i mig en hel pizza en dag, nä utan jag tryckte i mig 3 hela på 1 vecka! Haha otroligt men kunde liksom inte motstå att beställa pizza! Brukar bli att jag lämnar en bit, men inte! Familjepizza nästa gång tror jag ;) hur jag kom in på detta vet jag inte ? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback