Lyx!

Tänkte jag får slänga in ett snabbt inlägg, hejhej!
Har inte riktigt haft tid att blogga och inte heller ork. I fredags var det 12 timmars pass på jobbet- kexen. Tappade rösten allt mer och mer och nu sen i fredags är den borta. Tappar den så fint då och då -.-
menmen.. Jag överlever!

Igår satt vi på restaurang hela kvällen och idag har jag blivit allt för bortskämd. En heldag i Grebbestad med restaurang och shopping. Kom hem med både det ena och andra. En ny jacka, tröja, träningströja och en slapp t-shirt. Weee! :D och jag ÄLSKAR min nya jacka. Bilder kommer så småningom!

Nu tänkte jag hoppa i soffan framför tv med glass och annat gottit,
ha det bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback