Luckiest girl

Trött, trött, trött! Ungefär det man hör ifrån mig när jag kommer in här och skriver. Ändå la mig tidigt igår och somnade runt 22. Undrar hur jag lyckas vara så sjukt trött idag då. OCH hur ska det gå imorgon då jag ska upp klockan 04.00.................vill inte till det där himla stället, usch på kexen och ännu mer usch på människan! Där har vi en som går en på nerverna!
 
och snö har vi också, fy sjutton! Blir ännu mer mobbad på jobbet bara för det.. Får snö på mig när jag sitter och har lunch.. Men hämnden var ljuv, HA, rätt åt honom!

Slänger in en bild på min fina vän och jag. Det vädret hade varit helt perfekt nu känner jag.
Nu ska jag ta och göra lite gott te och fika lite kakor! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback