hejhå

Här har det inte hänt så mycket nä. Men är mycket som ska hinnas med. I måndags fyllde äldsta bror 27 så har försökt få ihop allt med honom. Tanken är att han ska bjuda på sushi till familjen och mormor/morfar, får se hur det blir med det hela. Och på fredag ska jag fira min vän Sofie med ett par vänner, då blir det middag tillsamans, pc och sen utgång till excet, mycket trevligt! Fick dock reda på idag att det kanske flyttas till lördag istället, men märker det imorgon :) Då blir det andra planer med andra vänner istället, så bra blir det oavsett!
 
Annars då? Jobb rullar på för fullt och allt ser ungefär likadant ut som det brukar göra. Så vad jag ska skriva har jag ingen aning om, uppdaterar bara för att hålla igång lite.
 
Imorgon ska jag träffa Mathilda också, blir bra detta. Fullt upp hela veckan! :)
Så himla trött idag, säng tidigt är en sak som är säker i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback