5 things

* När jag var mindre så var nog det bästa jag visste att läska människor, haha. Det var så illa att jag till och med gömde godis för att sedan ta fram det när mina kompisar hade ätit upp det. Då skulle jag sitta där med mitt godis medan han/hon inte hade något kvar. hahaha, så elak var jag!
 
*Jag är extreeeeeemt kittlig.
 
*När jag var mindre spelade jag alltid in mina redovisningar som jag skulle hålla för klassen. haha, Elvira har säkert 100 likadana filmer som vi spelade in när vi övade.
 
*Jag hade fobi för röda läppar, ni vet under den där härliga fjortisperioden då man hade 7 lager med foundation på bara läpparna.(skratta ni bara, för det gör jag också nu) Gick till spegeln säkert var 5 minut för att kolla så dom inte var röda. Typiska repliken som jag och Elvira sa: "Åhneeej, är mina läppar röda?" och så sätter ni in en fjortisröst på det, mmm fint!
 
*Frågade faktiskt en kompis om den sista punkten. "Du har alltid mörkt i ditt rum. Istället för att göra som normala människor och tända när folk kommer då släcker du istället" haha, japp det stämmer! Men är ju jätte härligt att sitta i ett mörkt rum med doftande ljus, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback