helg

Uppdateringen blir väl inte på topp här.. Men kommer hem sent vissa dagar, åkt in extra och jobbat och ja är väl inte den piggaste när jag kommer hem så blogg är inget jag prioriterar direkt :)
 
Har haft kaos på jobbet nu när jag skulle lära mig 2 personers områden på 2 dagar. På måndag börjar kaoset på riktigt när jag blir ensam och ska cykla mellan alla dess områden och dessutom ha säckar, moppar och allt de nu är på cykeln, gå in i rätt dörr, städa rätt, rätt dag, hitta ut, hitta och hitta och ännu mer hitta. Ett ord som beskriver dagen och resterande veckor är väl kaos! Vara på rätt ställe rätt tid, osv.. hejja mig!

Ska städa 50 kontor, ca 20 toaletter, konferensrum, labb, kontrollen, entrén, matsal, kök, korridor, trappor, baracker, inne på industrin, fikarum osv osv.. Ja ni förstår.. Men ska väl inte klaga antar jag! Gilla läget och gör det bästa av det tyyyp..
 
I helgen hade jag tänkt sovasovasova, blir väl inte så mycket med det när helgen redan är fullbokad. Imorgon ska vi iväg till torp, inget måste att hänga med direkt men ska kika lite jag med. Sen träffa Sofia och sedan vidare för att träffa vänner på kvällen. Söndag har jag inte mycket bestämt, då kommer jag dock inte kunna sova eftersom det är upp tidigt på måndag! -.- Men söndagen blir nog snabbt bokad snart också!
 
Yes det var det, mycket tjöt och inget vettigt sagt på allt detta, haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback