barnsligt rädd

var hos tandläkaren idag och allt såg bra ut. Fick vara till rätt stor hjälp då en tant(?) satt och väntade på sitt barnbarn och satt typ och skakade så fick jag frågat vad det var och då hade hon tydligen drabbats av någon yrsel som hon får, rätt allvarlig så fick hämtat personal och hjälpt henne till soffan. Dock inte så allvarligt så att ambulans behövdes men det var lite småläskigt. Sen fick jag ringt hennes barn som fick komma och hämta henne. Japp det var tjänsten idag. Ibland är man till hjälp! ;)


gött klädd nu när man inte har något för sig, underbart! Där ser ni även hur håret blev, inte visat eftersom jag inte är nöjd. Jag övergår till brunt så snart jag kan. Snygg min förresten.
OCH jag mår bra igen! Underbart det också!

Såg en asläskig film igår- babycall, kunde inte se klart den för urs vad läskig. Ni kan ju gissa hur många gånger jag kollade så att dörren var låst. Och innan jag lägger mig så säger mamma, "du jag tror jag ska köpa en sådan babycall till dig så du kan höra mig" Elaking. Babycall för er som inte vet är en sådan walkietalkie så man hör när barnet vaknar eller dylikt. Om jag säger skräckfilm kan ni ju gissa vad som händer med den babycallen!
..och ja, jag blir barnsligt rädd när jag ser sådant, ändå fast jag är rädd så tycker jag det är så sjukt spännande. Det är i sådana här filmer man ska ha sällskap. På fredag blir det mer skräck dock med sällskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback