Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen.

 
 
 
Har fullt upp på dagarna. Hinner inte mer än att komma hem från jobbet, sedan står det något annat på schemat. Men idag har jag inte gjort något alls, superskönt att bara slappa lite, eller jo brorsan, tjejen och tjejens barn kom hit en stund och jag bjöd på banan i ugn med choklad, mums! Busade lite med lillpojken! :)

Orkar inte skriva en sammanfattning på allt som hänt sen sist, då lär ni ju få sitta här i en evighet och läsa och det antar jag att ingen orkaaar! :)
Så........ det får bli lite bilder som tagits lite då och då.
Lite av allt som hänt.
Bild på mina shorts som jag gjort, inte helt klara där dock, men nu så. Annars har det varit mycket kvällshäng på udden vid havet, bara suttit för mig själv och lyssnat musik och verkligen tokstirrat ut över tomma intet :) Låter tragiskt men jag stortrivdes, drinkar med vänner, choklad, ett besök på Liseberg, fiskning i solnedgång, sola på udden i kvällssol. Brasa vid sjön när vi fiska. En helt okej sommar hittils och bättre blir det!
 
Imorgon blir det att åka och se hur Pierre har det i sin nya lägenhet, spännande! :)
 
Är inne på min sista jobbvecka, 5 dagar kvar denna veckan sen så ska jag njuta till fullo. En resa, vänner, kvällsmys, sola(förhoppningsvis) och bara njuta av att inte ha några måste. Och hoppas på att något oväntat kanske dyker upp i vardagen.
..blev en massa text oavsett, hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback