one more night

hej och hå!
Kommer inte dyka upp någon bloggning denna veckan så kika in nästa vecka igen! just so you know :)

Jobbet går bra, väldigt mycket att göra- ca 100 bodar i göteborg är gjorda idag, imorgon blir det upp kl 4, hallå det är mitt i natten?! Galet! Ska vara i "bilen" som man kallar det resten av veckan(orkar inte förklara vad det innebär), så tidiga dagar fram till helgen. Torsdag/Fredag ska jag upp kl 5 iaf, liite bättre!

Nu är väl dom flesta på Liseberg och avnjuter Melissa, som jag med hade velaaat!
meeen, nu ska jag kura ner mig i soffan med min feta godispåse och ha det gott innan läggdags
bild från förra året, min dag med vänner, 18 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback