Fotoväder

Vilket väder vi haft idag och har! Var ute och fotade med min fina vän Elvira, det blev en del fina bilder. Men det får dyka upp senare för måste byta lite kläder och sen åka vidare och träffa tjejkompisarna, rosa tema ikväll var det sagt också. Är ju inte den som bär rosa så sa att jag kommer med chockrosa trosor, det får räcka. Men så såg jag att jag hade ju en chockrosa tröja, så så får det bli.
Tanken var att bada tunna ikväll också men fick bli ändrade planer men middag tillsammans med vännerna lyckades vi med i alla fall.

Kameran är med så blir nog lite bilder, pusshejjj

Kunde ha skinnjackan på mig när vi fotade, skinnjacka!!!


Kommentarer
Pauline säger:

använde min skinnjacka igår för första gången i år, härlig känsla!

Svar: Åh ja, man tar fram den vid första bästa tillfälle :)
bylindaa.blogg.se

2013-02-24 | 18:17:21
Bloggadress: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback