otur 1 och 2

Ja otur, milt sagt..
I allafall. Idag när jag pratade i telefon så busade jag lite med hunden, eller sparkade på bollen och skulle väl halvspringa till hallen och gör vääärldens vurpa på mattan! Jag bokstavligt flyger ner, tänker MIN MOBIL! Mobilen på hugget uppåt så den inte nuddar golvet. Jag flyger in i dörren och rätt ner på golvet som världens degklump. Japp där låg jag med typ vrickade tår och glidmärken, sådanna som svider så fruktansvärt också på både hand, armbåge och knä.. Och inte nog med att jag hade ont. Jo jag tog mig upp, tänkte ta hand om mina vita byxor som fått gräsfläckar på rumpan, hade satt vanish, ja ni vet den där fula. "Lita på rosa, farväl till fläckar" yeah right? Farväl till jeans skulle jag vilja kalla det. Tog ur dom ur tvättmaskinen och ser att det är hål, HÅL i röven på dom! Då har alltså det där himla medlet frätit sönder mina byxor?
tack så jäkla mycket!

Men men den katastrof dagen är väl förhoppningsvis över nu. Den avslutades i allafall väldigt bra på eh med min fina vän Elvira. Goa skratt och mycket babbel!
Nu ska jag fortsätta kolla på x-factor, love it!

Upp klockan 4.30 imorgon för att sova en timme på jobbet i massage-stolen. Nä men mamma börjar tidigt och jag orkar inte ta buss så jag får hänga där en stund. Och jag kommer garanerat somna i massage-fåtöljen så får dom väcka mig när det är dags, japp!

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback