trött

Så himlans trött idag. Ändå somnade jag tidigt och har sovit så gott hela natten. Men inte är jag piggare för det?
Men vad gör det? (fint jag fick till det där va) pigg blir man så fort man träffar alla galna jobbarkompisar och festar loss i bilen, haha! Så härligt när man har kollegor som man kan driva med utan att dom tar det fel. Man får ju hugga tillbaks på alla andra som mobbar mig! ;)
 
Aja, annars så är allt bra med mig förutom min rygg som jag sträckt. Hoppas allt är bra med er! :)
 
Påtal om jobb. Städade ett förråd som brunnit. Och fy sjutton vad det luktade, mina lungor kan inte må så bra av att städa bort all den skiten.(som inte ens gick bort) Och medlet ska vi ju inte ens tala om. Har väl frätit sönder mina armar efter det medlet. Jätte starkt och farligt att få på sig men är lite svårt att undvika. Menmen!
 
Nu ska jag slänga in mina jobbarkläder i tvätten så dom hinner torka. Dom ser ut som skam, att komma på ex ett hemstäd och lukta som dom gör och se ut som dom gör är nog inte så checkt!
 
Nog tjatat om jobb. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback