if this love will exist in my dreams, don't wake me up




hejhå!
börjar bli trött på detta vädret, jag som hade planer på att ligga och steka hela dagarna, nu blir det sova hela dagar istället. Låg och drog mig i sängen riktigt länge idag, tog mobilen och startade musik och låg och tänkte lite.
Dagen fortsätter i samma takt- ta det lugnt. Kanske ska börja fundera på min födelsedag? Om man ska fixa något här hemma med vänner, 19 är ju inget speciellt men att fira med dom man tycker om är alltid trevligt.

Imorgon har jag frisörtid bokad, inte bestämt mig hur jag ska göra. Klippningen är ju en sak- bort med det slitna. Men antingen slinga blonda slingor eller brunt. Har kollat runt lite med andra vad dom tycker, lite hjälp kan behövas då jag själv inte vet. Tycker blondt är snyggt och fräsch till sommaren, som även de andra tyckte som jag kollade med, så vi får se. Ska prata med frisören och se imorgon också, spännande och alltid lite läskigt tycker jag! :)
Kommer nog bli en del att klippa, men bara jag får bort det slitna och sen får håret växa massor i sommar.

Ska ta mig en sväng förbi arbetsförmedlingen imorgon var tanken också.

På fredag blir det studentfirande för en vän och sedan på kvällen vidare på släktkalas. Mycket kalasande nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback