snart helg

Åh så skönt. Känns väldigt behövligt. I helgen blir det att ta det lugnt, fika och slappa innan måndagen startar. Då blir det dubbelpass återigen. Jag var död igår. Sjukt irriterad på dammsugaren som jag var nära att kasta ut genom fönstret. Ni vet en sån man har på ryggen, den skar i bröstet på en med det jäkla bandet, det blev varmt som sjutton på ryggen med den jäkla fläkten och mitt i allt så ramlar skiten på golvet och går sönder. Ja men det var precis det som behövdes. hej vad damm!
 
Tur har jag en mamma som hade stått och bakat nybakat bröd som jag fick när jag kom hem.
Tänkte faktiskt snart krypa ner för att sova, så godnatt med er!
 
En bild från Mathildas 20 års fest på detta också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback