godnatt och tjöt om ricinolja

Innan jag säger godnatt tänkte jag bara dela med mig av min "glädje". Herrejösses. Har sköljt ut håret hur mycket som helst. Slutade med att mamma fick ta och massera in massa balsam i huvudet på mig. (som jag redan gjort 3546 gånger) Nu orkar jag inte hålla på med den där himla ricinoljan mer. Bort med den. Den ger säkert sitt resultat men man ska nog ha tålamod med att verkligen få ut det. Och det har inte jag. Tyckte det gick bra ibörjan och fick ut det lättare än jag trott. Men nej nu orkar jag inte hålla på med den mer. Fy vilket jobb med att få ut det ur håret. Som sagt, tror säkert det ger sitt resultat om man orkar hålla på med det.
 
Imorgon ska det tas kort till dom nya passerkorten på hogia. Yey. Tänker i alla fall sova till 6.20 som vanligt, åker 6.40 ungefär. Man ska ta vara på sömnen, haha. Är nog bäst på att dra ut på tiden på morgonen.
Godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback