en trevlig händelse

God kväll vänner!
Vilken seg dag det har varit idag, usch på måndagar. Bättre blev det inte av att jag fick en hylla med koppar mot mig då hyllan tappat en pigg, plugg, plupp eller vad vi ska kalla det. Så där stod jag med koppar i famnen och säkert 7-8 kraschandes i golvet, heheeee. "kraaaaaacsh" sa det och hogia människorna skrek i förtvivlan av allt krachande. "Skulle bara kolla så ni var vakna" sa jag och satte igång och plocka upp allt splitter, bra där.
Men men, inte första gången direkt. Har redan tappat 2 muggar tidigare. Bara för jag såg en så snyyyygg kille. Okej riktigt så var det inte. Finns inga att spana in där faktiskt, inte en enda om jag ska uttala det så. Det är bara för man är så enveten och ska ha typ 10 koppar i handen samtidigt. "Det SKA gå"
 
Bättre avslut på dagen blev det dock. Fikade med min fina vän som jag inte träffat på evigheter. Mys!
 
Jaja det var min historia för idag. Hoppas ni haft en bättre dag utan klantigheter. Nu ska jag äta middag, mums!
Mat är typ det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback