bekännelser av Elvira

* Är man på dåligt humör eller bara har en kass dag, lättaste och bästaste sättet att bli glad? Prata eller träffa Linda. Hon är så otroligt rolig!
* Bästa humorn, en av de få som jag skrattar hela tiden med.
*Genuin, med henne kan jag vara helt mig själv
*Galet nyfiken
* Bästa pigmentet, megabrun under hela sommaren. Avundjuk? Ja!
* Något annat som jag gärna skulle ta är hennes ögon plus ögonfransar. Rådjursögon!
* Lila lover- melikepurple.blogg.se (hon var, och är, galen i lila)
* och i kameror
* Skrattar nästan alltid när hon blir arg eller irriterad på något, som datorn...
* En av de fååå(!!!) som jag kan berätta allt för
 
Elviras grymma blogg, den är världsbäst. Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback