fiskstund/fikstund

söndagsångesten!
Imorgon blir det jobb, upp kl 6 och iväg halv 7 till jobbet. Skönt med 4 dagar bara denna veckan eftersom det är midsommar på fredag. Får se vad som händer, men något trevligt med ett härligt gäng, jordgubbar, alkohol, mat, blommor och allt som hör till får det bli, sol hade inte varit fel men ser inte så ljust ut för det, men hoppas kan man alltid!

Åkte och fiska idag och direkt när jag kom hem åkte jag igen för att träffa fina vänner, saknat dom massor!
Nu ska jag snart med och hjälpa mamma med att städa hydrohallen så hon kan komma hem lite tidigare imorgon. Ska nog passa på att gymma lite om jag hinner.

ja det var ungefär detta vi fick upp, jag fick upp 2 sjöstjärnor också, hur det nu lyckas? Dom är ju på botten, men var rätt strömt så de åkte la upp. Så härlig känsla att fiska

Någon dag blir det att åka ut med båt och fiska, när det är lite skönare väder får det bli av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback