Helgen

Har haft en lugn och bra helg. Mycket vila och tankar från min front. I lördags var jag och fikade med Sofia, mycket trevligt! Sen på lördag eftermiddag så köpte jag ingredienser för dumplings och vårrullar, ringde brorsorna och jag och mamma satte igång med allt arbete med maten. Det tar en väldans massa tid. 4 timmar stod vi och kämpade, men trevligt och gott blev det.

Idag startade jag dagen med att göra en god omelett till frukost med championer och paprika bland annat, mumma!
Och nu har jag satt igång ångkokaren med ris och inväntar att resterande ska bli klart. Skivad fläskytterfile i sås och grönsaker till det. Ett bra avslut med andra ord

Och just det, i fredags blev det kräftor och krabbklor. Klassikern på fredagar, så gott med skaldjur :)


Kommentarer
Olivia säger:

Du gör mig hungrig 😡

2013-03-14 | 13:40:47
Bloggadress: http://nattstad.se/oliviagara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback