besök

Smsade mamma idag från jobbet och bad henne lägga fram lite kyckling för jag ville göra maten, resultatet blev någon gryta med kyckling, broccoli(självklart), bacon och en gräddig sås  med alla dess möjlia kryddor och till det spaghetti. Eftersom vi även hade besök av brorsan, barn och tjejen så fick jag tänka till lite när det gällde kryddor. Måste ju passa allas små magar. Inte för att jag gillar stark mat, men ja i barns magar går ju inte riktigt allt ner oavsett. Men det blev riktigt gott och busungen åt som om det vore godis ;) Det blev lyckat och alla tyckte det var väldigt gott, kul! Det är roligt när det uppskattas. då blir det så mycket roligare att laga mat.
 
Ska snart duscha av håret, kleta in ricinolja och sen tvätta ur det och sitta med inpackning. Har börjat med ricinolja nu och tänkt ge det en chans. Sägs ju vara så himla bra.
Nä in i dusch så hörs vi imorgon igen. Är inte hemma sen så godnatt säger jag nu.
Och en lite äldre bild på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback