Fredag kväll

halihallå.
Så himla trött idag, tänkte ifall ni ville veta det. Skönt med fredag i allfall. Ska sova länge imorgon och bara ta det lugnt. Kanske hälsa på kusinerna eftersom stora kusinen fyller 9 år, Slog mig tanken precis, 9 år!! Jösses vad stor han blir.
 
Annars då. Haft huvudvärk i 3 dagar nu. Och nu när jag kom hem från Mathilda så fick jag typ springa in till sängen och lägga mig med vetekudde då magen inte ville sammarbeta.
 
Åkte nämligen direkt till Mathilda efter jobbet. Suttit där och bara tjötat och sällskapat. Pratat massa tjejsnack. killar, utgångar vi haft och massa sånt där viktigt man måste prata av sig ibland. Och ett besök på Mcdonalds blev det också, trevligttrevligt.
 
Så nu tänkte jag hoppa in i dusch och sen i säng. Bara ta det lugnt och hoppas huvudvärken vill ge sig snart. Varje dag, varje kväll har det varit samma huvudvärk, åh blir så trött.
 
Godnatt med er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback