5

* Jag hatar att jag inte kan sluta kolla på gammalt. Asså typ sms, meddeleanden osv. Har jag tråkigt, lyssnar på musik kan jag dra fram en fbchatt/sms konversation och sitta och bläddra igenom hur mycket som helst. Kan liksom vara att det är kul att läsa vad man skrivit eller bara att man är dum och tänker för mycket ibland.
* Stör mig på människor som inte vet vad skratta innebär. HUMOR? existerar det hos alla?
*One last breath med creed, bra låt. Relaterar till den väldigt mycket då jag hade en crush på en kille. Som spelade den låten på gitarr. Brorsan hade en fest och jag typ dog efter det. Bra låt i vilket fall.
*Lyssnar mycket på vad texter handlar om. Gjorde aldrig det förr, var den bra lyssnade jag på den. Men nu, handlar den om sorgsen kärlek så måste jag typ känna det för att kunna lyssna på den och tvärtom. Inte alltid dock, beroende på humör tror jag.
*Sega människor, asså svarar segt. NJA! Men nu är det ju bra svar så är acceptabelt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback