Visste du att

*Jag kan inte stå still när jag borstar tänderna
 
*Jag är helt galen i ljus, tycker det är så sjukt mysigt och fint såhär in på hösten. Kan man ärva att gilla ljus så har jag nog gjort det från morfar. Han är precis som mig, kan tända ljus i hela huset bara för det blir så fint. Lika så min mamma. Doftljus är en riktig favorit. Bara av att köpa ljus kan jag bli alldeles lycklig, nej men det är verkligen kul!
 
*Jag älskar barn. Gosiga små barn, tjocka goa kinder och att kunna sjunka ner till deras nivå utan att skämmas, okej jag brukar inte skämmas. Jag är knäpp oavsett, haha. Nä men dom är härliga, kramgoa och sååå söta. Och deras skratt, herregud vad jag kan skratta bara av att dom skrattar, så härliga.
 
* jag älskar LILA!
 
* Jag började städa när jag var 4 år. Har alltid tyckt det är lite kul. Började städa och packa upp flyttlådor när vi flyttade från våran villa till Hallerna.
 
* Jag minns inte mycket från min barndom, nästan ingenting. Vissa grejer minns jag dock väldigt väl. Men har förträngt mycket också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback