Vårat projekt

Nu efter många timmar är jag och Elvira äntligen klara med våran film till vår vän Frida som är i USA i 1 år. Igår satt vi hos mig till kl 1 på natten och försökte få ihop det, 9 timmar bara igår och sen har vi hållt på med det tidigare. Vi räknade ihop till över 25 timmars arbete ;) . Fick göra om flera gånger för det krånglade och massa annat ville dyka upp. Men det var det verkligen värt till vår vän! Dock fick vi klippa bort en del av den idag för det ville dyka upp ytterligare lite problem. Men vi är nöjda och hoppas framförallt att Frida är det! <3
 
Nu måste jag lägga mig, är dödstrött efter ca 4 timmars sömn och jobb på det. Upp och kämpa imorgon med!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback