rullar

Godmorgon/etftermiddag eller whatever you call it.
Jag har i alla fall varit vaken ett tag. Somnade väldigt sent imorse kanske man kan säga men steg upp hyfsat.

Har satt igång en deg, ska snart rulla ut lite frallor tänkte jag. En go lunch får det bli.
Annars, vad händer idag? För min del blir det häng här hemma, kommer lite folk hit så ska vi äta kräfror, räkar, krabbor och allt möjligt. Firar brorsans tjej i veckan, men idag kommer i alla fall dom hit så äter vi och bara har det bra idag. Tårta blir det till veckan eller nästa helg. En go smörgåstårta!

Fint väder har vi också, men jag har ju som sagt dratt igång bakning som snart har jäst färdigt så blir ju ingen fotande som jag tänkte, men mamma stoppade mig och sa "du har ju deg att ta hand om!" Hade jag ju glömt för ett tag, har ju väntat i snart 1 timme på den där jäsningen.

Aja, nu ska det rullas!
Kanske tar lite bilder idag också, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback