hahahha kolla munnen

Åh underbara bilder som väcker minnen. Hittade denna trevliga bild, urs vad elak jag är! haha
Det var när jag och mina småkusiner var på stranden och såg att denna gubben satt och läste tidning och hade munnen så HELA tiden.Vi drev om det och sa att han kommer få en rand där efter solen. Så sa han till sin unge "Kasperrr du må icke gå på bryggan" och upp med munnen i samma ställning. Vi höll på dö! Och småkillarna upprepade ju "Kasperrr du må icke gå på bryggan!" högt! om jag höll på dö av skratt? herregud..
Och det var inte bara en dag vi såg honom såhär, varenda dag vi var på stranden. Och killarna: HAHAHAHA kolla där är han "kasperrr du må icke gå på bryggan!"

Och JUST DET! haha Alvin, en av pojkarna sa när han kom i vattnet " Linda Linda, kolla där kommer han "Ka..".. eh han med dom fina badbyxorna.. han kom på sig själv att han inte kunde säga så eftersom han hade hört honom. Herregud vad vi skrattade..

Härliga pojkar dom där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback