skoltrött

är bara förnamnet. Så sjukt stressad och har ångest bara jag tänker på allt som måste göras, ångest när jag tänker på alla krav, ångest när jag tänker på att jag måste lyckas. "Gör denna bra så får du det betyget.." Vart finns energin? Motivationen till att ens försöka, spelar ingen roll. Är så sjukt trött på att det är sådan särbehandling och daltande med vissa elever. Man kan sitta och kämpa med något men lik förbannat får man samma betyg som någon som skiter i allt fullständigt.

Jag struntar fullständigt i vilka betyg jag får nu bara jag kommer ifrån skiten.

Idag stannar jag hemma och försöker dämpa ångesten och sedan ta tag i allt som väntar.
Göra idag:
*Skriva klart talet helt och hållet
* Börja på filosofi-fördjupningen
* Plugga statsskick

Och matten hinns antagligen inte med, 7 dagar missade redan. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback