peppad?

Vaknade med feber och ett huvud som inte ville som mig. Men med tanke på dagen så var jag så illa tvungen att gilla läget och pallra mig upp för att hålla mitt tal och skriva förhör. Tog mig upp och åt frukost sedan la jag mig igen och fick reda på att jag blev erbjuden skjuts till skolan så sov tills skjutsen stod utanför, lyx!
Hoppade i kläder och sen ready. Med andra ord, en inte så fräsch tjej i skolan. Men 2 saker blev avbockade och nu är det väl bara att ta tag i resterande.

Istället för lunch i skolan så åkte vi till Kinan och åt lunch, bättre alternativ!
Nu är tanken att jag ska sova en stund och inte sitta här och klaga över allting. Sedan blir det dusch och ta tag i ytterligare plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback