tjöt om ointressanta saker

Kommer nog inte ägnas mycket tid till bloggen, men ska försöka skriva så mycket jag kan! Är helt död när jag kommer hem dock, idag var jag i Ödsmål och städade i en stuga, flyttstäd så var en hel del, fick jobbat över.
Har hunnit hem och precis stoppat i mig lite mat, så nu är jag sådär trött som man alltid blir efter maten, eller som jag alltid blir. Sova hade inte varit fel men då somnar jag inte i kväll så blir inget med det. Funderar på att gå över till mormor och morfar och hitta på något så jag håller mig vaken, eller fika som håller mig vaken? ;)

Herregud vad jag tjötar, haha och allt blir typ i punktform..........
Vecka 27 blir det iaf 6 veckors jobb inne på Perstorp, blir bra detta! :)
byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback