yeah man

Känner mig katastrof just nu. Eller ja velig för kan inte bestämma vad jag ska ha på mig i morgon. Har precis fixat naglarna, ska på med lite färg och glitter på dom sen är dom redo åtminstone, yeaaah! 1 sak av 45678 saker är klara, okej jag överdriver. Men kaos i mitt huvud med klädval.
ont i huvudet också? nä jag får erkänna, tog denna bilden för att visa mina naglar jag pillat med, och eller hur ser ni sådär extremt mycket också?
Kommer bättre bilder så småningom, lovar (nästan lovar om man kan få göra det idag) Det gör jag i allafall, nästan lovar er bild.
 
Imorgon blir det en till sväng på torget och lämna tillbaka en tröja och sen byta storlek på en annan och sen köpa ett smyckesträd och sen även kolla om jag råkar springa förbi något som ba WOW.
 
tjao bello då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback