tråkigt

Jag saknar - sommar och kärlek

Jag pratar - ganska mycket om jag vill.

Jag skrattar - ganska ofta
Jag tycker om - gofika och ljus.
Jag avskyr när folk - drygar
Mina närmaste vänner är - gosigast i världen

Min första vän hette - oj, kommer inte riktigt ihåg. Men kanske Hanna Hedvall

Kärlek är - mysigt och jobbigt
När jag borstar tänderna - går jag alltid runt
När jag lagar mat - lagar jag god mat
Jag är rädd för - skräckfilmer, haha men mysigt att kolla läskiga filmer ibland (a)
Jag önskade - att jag fick 74658 till önskningar

Den värsta känslan är - att bli sårad
Den bästa känslan är - heheee.. Nä men efter ett hårt träningspass kanske eller när man vaknar upp och känner yes, vilken daG!
Jag vill - gosa ner mig i täcket med en film och njuta av att vara ledig imorgon

Jag är bäst på - att vakna för sent
Jag är sämst på - komma i tid? Beroende på vad det gäller, hah
Jag kommer alltid att vara - minst i familjen?

Det finaste som finns - familj, vänner och kärlek
I sommar - är det massa party, Tylösand, ev en resa osv......
Sist jag grät var - här om dagen, jag var arg! Annars inte så jätteofta..

Min mobiltelefon är - highteck
När jag vaknar på morgonen - snoosar jag
Innan jag somnar - nattsms, musik och startar någon tråkig serie så jag somnar..
Just nu tänker jag på - att jag har massa plugg
Bebisar är - gosiga
Jag har aldrig - men.. jobbig

Idag har jag - varit i skolan
Jag vill verkligen - inte göra detta mer, jobbigt juuu och tråkigt.

men hello there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback