mums fillebabba!


kass bild men rackans vad gott det var!
Duchessepotatis(potatismos med ost spritsad) panerad torsk, dillsås och broccoli. Jag levererar! ...Okej jag gjorde kanske inte allt men lite :) Mumma!

Söndagsplugget är gjort och jag ska inte göra nååågot nu på kvällen eller jo jag ska ta en dusch och ha lite minispa!
Spa:et börjar med att trycka i sig lite baddare, haha okej att jag precis ätit, men fika? Hallå eller, går alltid ner! Sedan blir det dusch, hårinpackning, ansiktsmask och måla naglar, lite musik till det också! Rackans vilken gottegris man är! Och just det, massage först, ska gå över till mormor o morfar och sätta mig i massage-stolen. Har himla ont i axlarna nämligen. Okej blablablabla.......
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback