"margarin mycket"


hittade en gammal bild på 3 favoriter. Var nog 2-3 år sedan? Jag sov över och passade dessa 3 godningar. Vi bestämde att vi skulle på picknick i det iskalla vädret så packade ihop lite fika och begav oss mot isen och busade massor! Sedan hem till varm oboy och fixade god mat tillsamans till moster som var på jobbet!

haha kom och tänka på vad Alvin(mittenpojken, en av tvillingarna) sa på påsk med släkten:
- Linda?
-ja, Alvin?
- Varför är du så hiiiimla rolig?

haha så gulligt!
Och direkt när jag kom dit så springer alla fram:
-Lindaaaaaaaa!
-vi har saknat dig fett mycket!
Jag: haha fett mycket, hur mycket är det då? Jag har saknat er margarin mycket då!

Man får la sjunka ner till deras humornivå. Eller ja, är väl lite min humor med, haha!(var faktiskt roligt då, så det sååå!)

haha älskar vilka ord dom kan få till med. Man undrar vart dom får allting ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback