lov-ofräsch

Gårdagen var mycket trevlig, massa kex, fantastiskt goda efterrätter, vin, spel, skratt och mina underbara vänner, perfekt kväll med andra ord- heheee ett av spelen som vi spelade också(med andra ord alltså) humor 0.

Morgonen idag var dock inte lika trevlig, mormor och morfar frågade om jag kunde hänga med och handla på lidl och ja självklart kunde jag det(tidigt!), så jag hoppade i kläder och slängde i mig frukost och sedan ready. Teskedsgumman fick jag bli idag, toffs(boll) på huvudet sådär himla fint.

Haha just det, hände en himla rolig grej imorse. Jag hade tydligen tagit upp mobilen(den ligger i sängen bredvid mig) men aja så har jag ett grafiskt lösenord på mobilen och det hade jag låst upp i sömnen(hur jag nu sjutton lyckas med det) och ringt mamma. Haha så jag vaknar ganska snabbt efter att jag ringt så hör jag mamma: Hallåå, hallååå? och skrattar. Och jag var helt borta så jag: Vad är det? Har du ringt eller va? sen kom jag på herregud jag har ju ringt. hahaha himla kul sätt att vakna på. Somnade om en kort stund sen ringde kära morfar. haha! Var väl tur att det var mamma jag ringde och ingen annan..

sorry för alla tråkiga bilder. Men så hiimla tråkigt med bara en massa text + att alla bilder är borta eftersom min dator kraschat. Och jag vet, alla bilder ser precis samma ut. Fast det är ungefär så här jag ser ut varje dag då jag inte gör något speciellt på dagarna. Så himla härligt att inte behöva tänka på något och gå hemma ofräsch, haha.
2:a bilden, hahah. Jag är så elak. Gör ljud som hunden är rädd för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback